Wednesday, January 5, 2011

Keberkatan

First entry di tahun baru, alamak, kepala asyik running sahaja dari semalam. Masih ada lagi benda yang masih belum diselesaikan.

Masa untuk memperkemaskan semua kerja dari opis ke rumah. Melepaskan geram dengan membeli jam (dah lama xbeli jam.. haha). Agar setiap saat lebih dihargai lebih-lebih lagi untuk sujud kepada-Nya.

2011 dan ni, satu apa pun tak mula lagi, banyak-banyak. Malam tadi ada masa lapang sikit menjahit menyiapkan selimut Aisyah, ada juga barangan yang dibuat sendiri jadi kenangan dan dihadiahkan pada dia. Patutnya aktiviti menjahit ini boleh mula sejak Aisyah dalam perut lagi, tp maklumat sampai lambat. Maybe yang akan datang, if ada lagi dalam rahim ini, saya akan postkan cara-cara penyediaan keperluan barang-barang untuk kelahiran baby.( ade ke? ..:D) Uish. Menarik idea tu. Macam-macam boleh buat, head reben, cap, clothes, cadar, sarung bantal, erm banyak la.. boleh buat buku. Hehe. Xpela, maybe ada kelapangan nanti saya up-datekan barang-barang yang saya dah buat untuk Aisyah untuk tatapan dan kita belajar sesama.


Apa yang jadi cuti tahun baru lepas? Kami berdua kepenatan, langsung tak jalan kemana-mana, menghabiskan masa di rumah. Kami berdua dengan Aisyah mmg menhabiskan masa sepenuhnya dirumah. Yela, mana taknya, hari-hari pun balik lambat sejak semenjak ni, kami replace balik waktu tidur dan waktu yang sepatutnya berada di rumah habis habisan. Tiada rancangan untuk hari tersebut, namun banyak rancangan untuk akan datang.


Intention bukan pada duit tu, tp reaksi Aisyah! hehe, sekian.

No comments: